lunes, 30 de abril de 2012

5è o 6è?

Este disabte un cop més vam agafar el cotxe per baixar a terres alicantines per correr l'Open de la comunitat "alicantina" (és el de valencia, però totes les curses estan a fer la mà d'aquí, d'alacant per a baix).

Esta vegada ens esperaba un circuit d'uns 10km molt distret i en algun tramet tècnic on hi havia una zona concurrida pel públic que consistia en un baixador que si no el feies (jo no el feia no me vaig ni asomar fen el circuit) perdies un temps substancial.

2º volta prop de començar la 3º


En un cel que amenaçava pluja van donar la sortida (per fi tenia filtre) em posava dins del top-10 de la sortida, però al entrar al primer sender, com sempre algú posa peu i tos a peu, allí vaig intentar deixar pas al meu germà i entre paso i no paso varem fer un petit embossament... Allí s'em va anar-me'n el cap de cursa i d'allí fins al final, a patir que no m'agafessen per darrera.




La 1º i 2º volta van ser prou ràpides però al final de l'última pujada d'asfalt va començar a caure caps de tocino en la boca oberta... quin aiguat!!! baixar era més difícil que pujar. Els caps de cursa ja debien estar a la zona final (tot argila) mentres que jo segurament era dels primers de la meva categoria que em trobava amb el riu de fang que hi havia de baixada, impracticable la baixada de pista final... on abans baixavem a més de 40km/h en alguna zona ara no passavem de 10-15km/h. Ja en la zona d'asfalt de baixada em trobava a l'amic fernando per als amics el "dragonet" o "fresita"  un noi que val la pena conèixer (un excelent company i millor corredor) que em comentava que tenia un master-30 a pocs metres, d'allí al final una bona tensadeta de cames per intentar agafar-lo, al final al creuar l'autovia vaig veure que era el company Cepa que rodava en 5º posició i que entraria davant meu a pocs segons. A la fí 6è classificat real i 5è virtual ja que els àrbits no ho van contar bé. Espero que rectifiquen pel bé del desafortunat este any amic Cepa.

Jo baixant i Cepa pujant a pocs metres de meta final (per als arbrits)


Pròxima cursa del Open CV un altre cop on deu va perdre les espardenyes a TIBI, sort que ja es l'última del precoç Open.

Pròxima cursa en el calendari el famos i desafortunat per mi MARATÓ dels MONEGROS

No hay comentarios:

Publicar un comentario