sábado, 21 de abril de 2012

22, 15, 15, 13, 6,... ?

La progessió de resultats és evident en les curses del Open de la Comunitat Valenciana, però no crec que passe d'aquí, no crec que pugue entrar en el top-5, hi han massa gallos en l'Open.
A tot això comentar que en l'última cursa no van estar ni Gallardo ni Barruguer i que Cepa que va arrancar les sabates de les soles en la sortida (quina força!) no va poder continuar.




Espero, això si, que la regularitat este any sigue la que em toque, ja que les primeres curses les vaig acabar pensant en la regularitat dels punts tot i pensar en mil cops en retirar-me. Ara mateix ja em cridaran en el filtre ja que ocupo el 8º lloc, cosa que em permetra el poder lluitar colze contra colze amb la gent de davant, perque encara no he fet una sortida en condicions en tot el que representa fer-ho bé. A tot això espero progressar a final de temporada si tot va bé fins al 6º lloc.
Este fi de setmana anirem a la IV marxa d'Alcala de Xivert, estic content perquè ahir vaig mirar la llista d'inscrits i vaig veure que hi hauria nivellet per demà, a més a més que coneixeré més camins i senders per poder entrenar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario