jueves, 14 de abril de 2011

6,5,4...

El compte enrere ja ha començat, Onda 6º, Vall d'uxó 5º i Vall de Laguard 4º al Maig 3 curses importants MONEGROS, i 2 del OPEN CV.

I compte enrere en material roba i bicis. Per cert no compreu mai una canyon se t'enfoten a la cara. A tot això no se quan arrivara la bici fa 1 mes que tindría que tenir-la, m'he jugat el OPEN de Valencia per no tenir la bici nova, ara ja esta fet...



A tot això el finde passat vam anar a corre a la Vall de Laguard, un circuit molt dur on vaig perdre les esperdanyes, a sobre vaig acabar en la roda d'atràs punxada i corren escales a baix. La bona noticia que per primer cop en el any vaig tenir el podi a tir.

2 comentarios:

  1. 6, 5, 4 i a la pròxima ja saps!! 3er, no?!?
    venga mestre a cuidar-se!!
    i jo que fa temps m'havia mirat una canyon de carretera.. .jejeje. així que l'espera és més de la que diuen, no?!?!

    E. Martorell

    ResponderEliminar
  2. si noi no teu aconsello ara per ara.
    ja et segueixo sempre, l'ull perfecte espero ja ens veiem algun cop.
    saluts

    ResponderEliminar