martes, 5 de abril de 2011

Fora el gafe.

El passat cap de setmana va ser un finde dels intensos, dijous nit sopar amb els amics de Peñiscola, divendres nit sopar amb els amics de la feina a la Magdalena de Castellò (festes patronals), dissabte la nit sopar amb les amigues d'Ana ja que divendres va complir 27anys i diumenge 3º cursa del Open CV a la població de la Vall d'Uxó.
La cursa tenia d'un circuit molt curt d'uns 7km amb una pujada curta pero intensa i uns senders molt ràpids i divertits, un circuit editat pels companys del terratremol de la Vall d'Uxó desde aquí una salutació i felicitatas.



Per la meva part vaig deixar de banda el gafe que portava ultimament, encara que el resultat no forà el més bó, 5º senior a 2'30" del 1º senior. La sortida no va ser molt bona ja que els iluminatis dels arbits la van liar com sempre, que personatges...
Ja poc a poc, volta rera volta vaig trobar el feeling amb la bici i el circuit com el temps per volta ho demostra:
1º volta: 21'
2º volta: 23'
3º volta: 22'
4º volta: 21'
total 1:26, per al meu gust massa curta es va fer la cursa, feia falta 1 volta més.



La setmana vinent cursa a la Vall de Laguard, espero que m'harrive la bici, però sinó ja farem el que podrem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario