jueves, 9 de junio de 2011

Molt que dir i poc temps per contar.

En els darrers dies que estat ausent pel blog m'han succeït coses interessants de contar.
Sobre temes deportius:
1º en la 1º de la Xallenger de Xerta juntament amb el meu germà (el més actiu del dia) i em va regalar la victoria un any més.

2º en la Cicloturista de Traiguera (enguany un altre cop al podi, esta vegada 2º i primer any que no guanyo en elit)

Ahir vaig caure entrenant i em vaig fer mal al genoll (el meu tendó d'Aquiles). No se com respondre el diumenge en la 2º de la Xallenger a Amposta.

Pel que fa fora del àmbit esportiu: examens, bodes, sopars i dinars d'empresa...

Proximament fotos ja que desde la feina no les puc penjar.

1 comentario:

  1. Menos mal que et dignes a escriure algo al blog. Pensava que havies desaparegut. Anim per al diumenge i si et serveix de consol, jo continuo amb les cames bloquejades del diumenge a Traiguera

    ResponderEliminar