viernes, 17 de junio de 2011

de tot un poc

Normalment quan comença la calor, jo començo a minvar, però este any era diferent ja que portava el meu estat de forma atrassat uns 40 dies per la lesió. Havia abusat ultimament en no fer molts estiraments i no anar a la fisio i feia temps que hem queixava de que muscularment no funcionava. I dit i fet a la Duextrem no vaig rendir el esperat i a sobre em lesiono.



A tot això no em puc queixar ja que portava. 1º, 2º i 3º lloc respectivament.
La sort és que este cap de setmana tenia pensat desscansar tot i haver cursa a prop.
Ara mateix porto sense entrenar de dimarts que vaig acabar l'entreno per la mort de Deu.
Espero estar recuperat per la setmana vinent encara que no les tinc totes.
Ja contaré si va bé.

AVANT!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario