lunes, 4 de julio de 2011

CATALANISSIM!

Bé doncs en la temporada a meitad ja tinc l'any justificat al imposar-me en massa claretad en els Campionants de Catalunya celebrats a l'estació d'esqui de Port Aine.
En la línea de sortida era un desconegut per als senior ja que ningú excepte el company del camp clar em coneixia.
De sortida a tope per colar la major cantitad d'elits i sub-23 tal i com em va dir mun germà. Vaig aconseguir anar a roda de Carnicer fins d'alt de la primera pujada, allí un embós en la senda, però al passar per la 1º volta ja habia tret uns 20" al segon i a la 2º volta era >1'. D'allí al final dossificant més del que hem pensava acabant a casi 4' afavor amb el 2º classificat (líder de la copa catalana senior)

moments després de la sortida passant alguns elits.


Ara per ara el cap el tinc centrat amb els Campionats d'España encara que se de bon tros que no tinc res a pelar, però almenys tinc il·lusió per acabar un campionat d'aquesta talla i fer-ho bé.

1 comentario:

  1. XAIC Canvi el post del blog que cada vegada que obro el meu veig el mateix. Mangansio

    ResponderEliminar