domingo, 27 de marzo de 2011

Fet malbé (decàleg d'excusses)

Estic fet malbé de la cursa d'aquest dissabte a Onda, però el pitjor és la part mental que m'esta començant a fer-me enfadar.
Físicament sé que no estic en el millor estat de forna, però crec que tinc massa handicap's i no son excusses sinó que és la pura realitat, tal i com está anant la temporada crec que hagués sigut millor continuar en elit i l'any vinent ja passarme a master-30 o continuar en elit.

Sobre la cursa d'ahir: (1)no molt bona sortida, ja que en la SANTACRUZ anar ràpid és complicat,(2) després els típics parons en els senders perque la gent en qui has sortit s'enganxen, (3)el plat minut no entraba, (4)al engranar el mitja saltaba,(5) portava poc aire davant ( el dia anterior portava la bici de categoria), (6) tres caigudes baixant tot i anar en molt de compte,(7) la última en la roda punxada del tot, (8)en la 1º caiguda cara, peu i genoll sobretot molt endolorits, costava fer força en la cama dreta, (9)després de d'alt de tot del circuit fins baix la meta al anar caminant vaig tornar a caure tot i que no corria,(10) i a sobre de tot crec que els arbits no m'han puntuat.

3º volta meta per a Marrax, ultima volta per a mi


A tot això enhorabona a Manu que va fer 1º senior i a m'un germà que va fer 2º master-30.

1 comentario:

  1. XEIC!!! Anima't. Pensa que tots estos "handicaps" que tu dius, o la majoria, quedaran resolts en poques setmanes. Mentre centrat en fer bons entrenos que els resultats aniran caent per si sols. De moment ets sots-campió de TGN senior i queden moltes curses per devant.

    ResponderEliminar