miércoles, 23 de marzo de 2011

Subcampió provincial / volta tarragona

En poc més de 15 dies d'entreno progamat després de la lesió d'un mes em presentava Amposta per prendre part de la sortida a la 1 etapa de la volta tarragona.
Abans de sortir Jordi Fernández em comenta que esta 1 etapa també era campionat provincial cosa que em motivava tot i la meva no molt bona forma física.
Solament sortir un vent de cara que tiraba atrás i a l'altura de Tortosa noto que no pedalaba a gust i és quan em dono compte que se m'havia baixat la tija casi 1cm, ufff que p...ada.
Però quan comença la cursa a tirar em vaig anar trobant bé sempre anant guardant algo.
L'escapada bona la vaig tenir davant i vaig ser jo el primer en quedarme tallat, sense provar ni esforçarme a empalmar.
Ja en l'escapada que a la fi seria bona jo amava amagat per por de no aguantar el dia. Però al passar per Gandesa vaig pensar "a cagar" i vaig començar a entrar una mica davant i ja en els Espills vaig pujar supercómode. I ja de baixada metxa i gas un grupet de 12 amb pep i m'un germà inclós al que s'afegirien una quinzena més de corredors però tramposos que van entrar fent tras cotxe.
De l'eix de l'Ebre al final tot descontrolat i sense ritme seguit, cosa que va fer que el 1:30' que ens portaven els escapats passes a 3'.
Arrivant a tortosa intento escaarme al Pont Nou m'acalambro i em quedo llençat, recupero un poc i baixant ho torno a intentar en igual resultat amb el campionat de tarragona en ment.
Però l'sprint final no es prou bo. Al final 2 senior del campionat i amb una sensació de frau impressionant ja que el dorsal 14 que em va guanyar no sabia ni que era senior va estar tot el dia amagat, segons les inscripcions constava com master-30 i a sobre crec que formaba part del gru del tras cotxe... Això no em tornarà a passar pas.

1 comentario:

  1. Hola Alex, me alegro de tener noticias tuyas, mucho más cuando son buenas, siento mucho que se te haya escapado el campeonto, conociendo la ilusión y el trabajo que tu derrochas en esto del ciclismo, bueno no es poco lograr un segundo puesto, disfrutalo y en otra ocasión será. Recibe mi felicitación y un fuerte abrazo. Amadeo.

    ResponderEliminar